här sitter jag och viskar

Ja, min röst är inte direkt på topp. När jag tar i nu så kommer bara en liten viskning. Måste nog passa på att säger sorry för dålig uppdatering! Har inte riktigt haft tid.

I torsdags var jag inte Ullared hela dagen. Åkte vid 7, var framme vid 11, hemma vid halv ett på natten. Fick allt med mig lite bra grejer hem. Är helt klart nöjd. Jag sitter här i min nya rosa onepiece! supermysig.
Igår var det fullt upp hela dagen med att handla, fika, frisören och fest. Med facit i handen kanske jag borde tagit det lite lugnare!


Vi sket i Nelly Catwalk eventet och gick till platå istället.
Mycket dricka, lite dans för ovanligthetens skull!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va gjorde ni på vägen om de tog fyra timmar att komma fram??

2011-11-13 @ 09:19:10
Postat av: anna

skyll inte på mig! mammas kille va sugen, ja gillar inte!

du svarade aldrig på min andra kommentar här!

2011-11-13 @ 18:32:25
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0