härliga helg

Fredagen slutade väldigt bra till slut! Jag höll på att dö av skratt flera gånger. Först åkte vi runt överallt, ikano, majelden, berg, maxi, majelden igen. Vi hade myskväll, men det flippade ur lite (en del). Slutade med att vi försökte träna, men flummade mest runt! Sen hämtade vi C, och det är ju en historia i sig.

Igårkväll blev det utgång (och inte fördelsedagsfirande som det var planerat) och vi hade kul som vanligt! Förfest hos Tanja utan henne, till en början, hon kom hem sen ;) Drink på 55an och dans på Platå! Och jag ramlade i trappan, vet inte vad som hände! HAHA.

Jag undrar om vi tog några foton från kvällen?


Kommentarer
Postat av: anna

ramlade du i trappan???? VARFÖR MISSAR JAG ALLT KUL? missade liksom käftsmällen också

2011-10-09 @ 16:39:57
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0