En lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Förmodligen sov jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Fixade kvällsmacka.
Vad har du druckit idag? Vatten med bubblor, vatten utan bubblor, vatten med smak. Ja, vatten.
Vad var det senaste du åt? En fruktansvärt god macka.
Vad var det senaste du köpte? Gräddfil!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Haha har inte reflekterat över det, men vit tror jag.
Vad är det för väder hos dig nu? Solnedgång, med några få moln. Ganska varmt.
Godaste glassmaken? Är det meningen att en sucker for glass som jag, ska kunna välja en?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag! Har upplevt det, och älskade det. Men tyvärr är inte kärlek lika lätt som att bli kär. Det är synd.

Sover du tungt?
ibland, ibland inte.
Drömmer du mardrömmar? Det händer titt som tätt!
Trivs du med ditt jobb/plugg? Det är ett jobb. Men det är dags att ta tag i mig själv och söka vidare!
Favoritklädsel? Jeans och en tröja. Skulle nog vilja vara mer av en stil-katt än jag är.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster med blommor och utsikten övernågra tak.
Vad gör dig glad? Det är mycket som gör mig glad. Men sol, värme och vänner är ganska säkra kort.
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart listan, sen sätta på ett OTH-avsnitt. Och fixa dipp!
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Jag känner mig fridfull, och därmed glad!
Favoritgodis? Jag får nog säga choklad, men om chips är godis så säger jag det!
Kläder just nu? mjukisar och linne.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du något instrument? Tyvärr inte.
Morgon eller nattmänniska? Beror på dagsformen!
Vad är viktigast för dig? Familj och vänner. Utan dom skulle jag gå under.

Är du kittlig?
fruktansvärt kittlig.
Stjärntecken? Kräfta.
Äckligaste insekten? Ingen tvekan här. SPINDLAR.
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Kan få panik när det är för stökigt. Däremot ska det inte vara kliniskt om man säger så.
Vad längtar du mest efter just nu? Mina vänner! Min pappa, en man att krama, åka utomlands, ett riktigt jobb och att flytta hemifrån. Långt ifrån allt, men lite fick jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0