en bradålig dag

Måste börja med att fråga : Kollade verkligen ALLA på hockeyn inatt?! Jag antar på alla fb-statusar att jag missade guldet. Stämmer? Nåja, grattis sverige.

Igår var jag på årets första gympass. Nu har jag träningsvärk och det är väl tur det. Sen var det bara raka vägen hem och duscha, för att möta Tanja på stan. Vi har smidit planer och nu är det dags att göra det till verklighet! (fick det inte som vi ville, så vi försöker idag igen). Efter det mötte vi Sandra. Vi skulle ta spruta och jag hade förberett mig mentalt på det hela dagen (är så galet rädd för sprutor) och så var det stängt!! SÅ. ONÖDIGT.

Kom hem sent efter att ha suttit halva natten hos Tanja. Alltid lika trevligt. Synd att vi är så tjocka och måste ha chips hela tiden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0