kär och sommarfräknig

Och så blev det fint väder igen, och jag lika pollenchockad som vanligt. Så idag har jag inte gjort mycket annat än att snyta mig. Har legat på en filt utanför huset och solat och tvättat lite också. När jag kom in och kollade mig i spegeln höll jag på att dö. Jag var fräknigare än någonsin och såg helt förskräcklig ut :'( Jag gillar INTE mina sommarfräknar, även om alla säger att det är "gulligt"..

Men igår då?! Jag åkte till Ullared och spenderade pengar. Blev dyrt, men jag har knappt något med mig hem?? Jag lyckades bli kär medans jag var borta också... i en docka. En ipod-docka. Eller station om ni föredrar det. JAG ÄR KÄR! Något köp blev det såklart inte, för dyrt. Men snart så, snart, ska jag köpa en!

Nu ska jag gå och sätta mig på trappen, läsa och känna mig allmänt filosofisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0