min midsommar

Dagen började med KRIG här hemma, vilket ledde till helt ändrade planer för min del. Så, Sandra hämtade upp mig här runt 12 och vi åkte och handlade mat till kvällen. Hem till Berg för lunch och fix, tog en sväng ner till slussarna för att köpa lotter men dom hade redan plockat ihop och åkt. Vi tog en glass istället!

Framåt fem åkte vi till Åtvidaberg och midsommarfestade med ett gäng fina människor. Grill, bus, bastu och bad. Hade riktigt trevligt och hoppas alla andra hade det också! När regnet kom vid ett var det dags att tänka på refrängen, åkte hem och kröp ner i en varm famn och vaknade idag - mådde kanon :') 

P.S. Pernillas hus är GIGANTISKT! Och jag är helt förälskad i deras kylskåp (<---kylrum!!!!). Fantastiskt fint, med utsikt över sjön.
Tack snälla för att jag fick följa med och för en helmysig kväll! <3


Nere vid bryggan där vi satt och åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0