Kompis-sjuk

Kvällen igår blev lite halvspontan. Promenaden med Aida blev inte av, hon fick jobb. Men jag gick en sväng själv, sen hämtade Sandra och Anna upp mig för myskväll! Perfekt för mig som är lite kompis-sjuk nu för tiden :)
Kom hem sent och nu är jag jättetrött. Bestämde mig för att inte ställa klockan, men vaknade tidigt ändå. Under kvällen bestämde jag mig också för åka till pappa imorgon. Ska träffa mitt kusinbarn för första gången, som jag längtar!

Just nu har jag precis ätit frukost. Ska till gymmet om en stund, sen blir det mys med fina vänner. Det vankas premiärgrillning! Det är jättefint väder, jag är jätteglad idag och jag ska köpa en godispåse idag, det har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0