take everything and ruuuun

Nu är jag hemma, har ätit mat, duschat och fått en överraskning på pengakontot! Nu ska jag snart fixa till mig lite, så jag inte ser ut som ett troll. Sandra hämtar mig om 45 min, så ska vi möta Tanja nere på stan. Vad sjutton jag ska ha på mig återstår att se. Behöver - tvätta - nu. I vilket fall ska vi försöka haffa varsin goodiebag på GinaTricot senare, då blir jag lite glad! Hoppas dom har lite rabatter och så eftersom det är nyinvigning. Gärna gratis-erbjudanden. Eller varför inte ta-vad-du-kan-och-spring-erbjudanden? Skulle sitta fint.

/tjejen som vill äta kakan men ändå ha kvar den.

Kommentarer
Postat av: anna

va bra att du är hemma <3

2012-03-30 @ 09:16:02
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0