bättre lycka nästa gång!

Jobbdagen har gått fruktansvärt dåligt, vet inte riktigt vad som hände men jag kunde INGENTING! Hjärnkontoret stod blickstilla. Så jag åkte hem och duschade, torkade några "jag-räcker-inte-till"-tårar från kinden och satte på bra musik. Och läste Hanapee. Då blev jag gladare, som alltid.

Nu sitter jag fortfarande med musik i öronen och kollar Nellys rea. Finns många skor jag vill ha, och klänningar som jag vill kunna ha. Synd att dom är gjorda för tjejer/kvinnor med noll bakdel :))) Dom räcker inte ner hela vägen nedanför rumpan liksom. Men skorna iallafall. Flera som jag kikat på innan finns på rean. Synd att jag satt köpförbud på mig själv då!

Så, som rubriken säger: bättre lycka nästa gång!

Ps. Tills nästa gång - lyssna på A Fine Frenzy-Near to you. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0