för många bilder

Dom senaste dagarna har sett ut såhär:
Tvätta, jobba, hänga med Tanja, träna och fira kusin Madde! Nu på kvällen har jag suttit och lagt över bilder från telefonen till datorn. Det har tagit nå jävulskt lång tid! Resnade allt onödigt, men det är fortfarande över 2000 bilder?! Imorgon ska jag nog se till att köpa en extern hårddisk, annars kommer min dator att krascha.

Apropå bilder, Tanja visade mig en app med självutlösare, så ni kanske till och med får en och annan "outfit"bild i framtiden :)))

Kommentarer
Postat av: M

Vad heter appen? :)

Svar: T.Camera ! :)
Josefine Tequila Lindén

2012-10-28 @ 01:59:41
Postat av: M

Haha hittar inte. :p Bara t camera?

Svar: Jaa, men nu hittar inte jag heller :s vad konstigt!
Josefine Tequila Lindén

2012-10-30 @ 05:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0