Självdisiplin

Idag var det meningen att jag skulle läsa en tjock bok om hälsa, och bara rent av plugga. Istället har jag sovit jättelänge, letat maskeradkläder (ge mig gärna tips på vad man kan vara!), läst massor av bloggar och ätit middag + lite choklad. Om nästan exakt en timma ska jag till gymmet och göra mina ben trötta. Efter det ska jag titta på SYTYCD.

Självdisiplin.....

Så nu är det bäst att jag börjar läsa, eftersom jag måste kunna massa produkter och vitaminer och mineraler, EFTERSOM JAG HAR FÅTT JOBB PÅ LIFE-BUTIKEN! "flippa burgare" är numer ett minne blott hehehee.

Kommentarer
Postat av: Alexander

WOHO! Grattis till jobbet! Det låter kul! (Och kul att slippa whoppern). Vad är det för maskerad? Om inte annat har jag idag fått lära mig att Heliga Birgitta är Sveriges genom tiderna mest kända kvinna. Kör på nunnekläder vettja! Slipper du bry dig om håret dessutom... ;)

Svar: Tack! Känns hur bra som helt :Dhehehe, ingen nunna pga. 1; jag är singel 2; vill vara snygg ;)
Josefine Tequila Lindén

2012-09-24 @ 19:54:37
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0