Filmkväll i min ensamhet

Jag har spenderat min kväll i min säng med lite kvällsmacka, naturgodis och film!
Först ut var:
 
Step up revolution: Fem av fem solar! Storyn var ju på ett ungefär samma som dom övriga step up-filmerna (och minst en replik var exakt lika som i 2an....) Men eftersom jag är en sucker för den här typen av film så blir det full pott! *klappar händerna*

Näst ut var:

LOL: Fem av fem solar! Gillar den här typen av film också (ingen överraskning kanske?) Jag brukar inte tycka att Miley Cyrus är nån jättebra skådespelerska, men den här gjorde hon bra! Handlar om vanliga tonårsproblem, kärlek och mor/dotter-förhållandet. Fällde en tår när jag kände igen mig..
 
 
Jag kan verkligen rekomendera båda filmerna. Även att jag i regel är sist med filmer/musik/allt nytt så vill jag bara säga : Har ni inte sett dom, så gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0