pryltrött

Igår spenderade jag hela dagen hos min mormor och morfar. Vi hjälpte till att flytta ner deras sovrum till bottenvåningen eftersom min morfar har blivit lite skruttig och har svårt att gå. Det var så galet mycket plock, och möbler som skulle flyttas hit och dit. Men vi fick ordning på det till slut. Jag somnade i bilen på vägen hem och slocknade efter att jag duschat också! Ni vet ju hur de flesta gamla är? Samlar på sig massa skit som ingen behöver, sen orkar de aldrig rensa ut. När jag är där en vanlig dag kan jag ignorera alla grejer, men efter att ha synat varje liten porslinsprydnad, bok och möbel en hel dag så blir man helt matt!
 
På kvällen gick jag till Aida och såg på Mello (som är ett fiasko i år?) med några tjejer. Vi satt och knaprade på morötter och dipp, så det var mysigt ändå! Klockan sprang iväg och jag kom inte hem fören tjugo i ett. Trött som tusan nu eftersom jag vaknade vid åtta......

Nu: städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0