Supernature/supermat

Jag har för en stund sen kollat klart på en inspelning av Supernatures utbildning som dom höll i höstas. Eller dom, jag kanske ska säga han, som jag inte kommer ihåg namnet på. En otroligt bra föreläsare. Han kunde verkligen sin sak och man märkte att detta var, eller är, något som ligger varmt om hjärtat! Jag känner mig helt upplyst. Och det känns som jag faktiskt förtod mer nu, än av alla dessa produktblad vi har i butiken. Detta kommer bli kul att jobba med!
 
Supermat är som det låter - mat. Men med exceptionellt höga näringsvärden. Det är fullt med spårämnen som försvinner när maten processas så starkt som den gör idag. Det är mineraler, spårmineraler, vitaminer och antioxidanter, ja allt! Poängen med detta är att det är MAT, inte kosttillskott. Det är något man äter tillsammans med vanlig mat, som vanlig mat. Och det är naturligt! 

Det är redan stort i Norge, och nu har det kommit hit till Sverige.
Vi säljer det exlusivt (supernature) på Life!
Kom och smaka nästa vecka vettja!

Kommentarer
Postat av: Aida

Det låter...läskigt.. och konstigt O_o

Svar: Det är inte läskigt alls! :D Kanske konstigt.. eftersom all supermaten i princip är i pulver ^^
Josefine Lindén

2013-02-28 @ 00:01:41
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Aida

om den är pulver, då är det ju inte riktig mat? Och inte naturligt.

2013-02-28 @ 10:12:35
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0