utmanaren, redo?!

Inatt drömde jag att jag var med i Gladiatorerna! Mina två (?) motståndare i hinderbanan hade ett rejält försprång, men jag kom lätt ifatt när dom inte hoppade tillräckligt långt ut i bassängen (dom försökte säkert tre gånger). Jag klarade det på första försöket och tog hem hela skiten! Blev fyra i tabellen totalt, fick jag veta av Peter Jihde. Vaknade klockan 04.00, helt torr i munnen och anfådd. Tro om jag hade sprungit lite i sömnen kanske? Kan detta ha och göra med mina sena träning igår? Mitt nya mål i livet?

Nu ska jag väl kanske kliva upp ur min säng (har ej legat här hela dagen, jobbat också) och börja laga mat. Blir nån variant på köttfärssås tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0