klädpanik as usual

Sitter här och försöker komma på vad sjutton jag ska ha på mig på lördag. Det vankas födelsedagsfest och jag har INGET att ha på mig. Och varje gång är det samma sak. Alltid samma panik. Oftast slutar det med att jag står där och har tagit med mig massor kläder till förfesten för att mina VÄNNER ska välja ÅT mig.
 
Nu är ju som tur är festen hemma hos mig (yes jag fyller år om två dagar!!!), men jag har ingen som helst tid att bestämma det DÅ. Senast imorgon måste det vara klart, och jag har noll inspo.
 
Är det någon som kan ge mig en liten idé?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kanske din kjol? Den du pratade om förut. Graaaaattis för övrigt, säger grattis på riktigt imorgon ;)

2013-07-12 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0