Min helg

Vart tog den här helgen vägen?! Helgerna går alltid för fort. Men jag har hunnit med mycket ändå tycker jag! I fredags hängde jag med mina tjejer, åt mat och pratade hur länge som helst. Det var jättemysigt! Igår hade jag en heldag med träning, lunch och shopping tillsammans med Aida. Även det mysigt! På kvällen var jag chaufför åt mamma och co. Tiden däremellan ägnade jag åt massa godsaker och film i min ensamhet. Jag behövde nog ändå ha lite tid för mig själv, och det var galet skönt att vara ensam hemma för en gångs skull!

Idag kollade jag på Vasaloppet hela förmiddagen. Hejjade på Brink, men det gick ju sådär. Vid ett tog jag en promenad i solen med Malin och Rockie. Sen raka vägen hem och sola mig soffan! Skönt!
 
Nu ska jag alldeles strax gå iväg till gymmet. Salsaaerobics står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0